Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
28.11.2019.
15:30 > 17:27
Učenik prvog razreda OŠ "Dušan Radović" na Klisi, koji je juče teško povređen nakon što je na njega pala metalna kapija, u teškom je stanju, ali stabilno.
  • Goran M

    02.12.2019 13:20
    Za neverovati
    Na sajtu večernjih novosti izjava člana gradskog vjeća za obrazovanje mr Vladimira Jelića:
    Član Gradskog veća za obrazovanje, mr Vladimir Jelić, rekao je da prema prvim, još zvanično nepotvrđenim informacijama prikupljenim na terenu, škola nije ispoštovala preporuku Koordinacionog tela za borbu protiv nasilja u školama, da za vreme nastave kapije škole budu zaključane.
    - Utvrđeno je da je dežurni nastavnik u momentu povređivanja deteta bio na času umesto da obilazi hol i dvorište, što će biti predmet utvrđivanja odgovornosti u školi - kazao je Jelić. - I pored odluke Saveta roditelja o angažovanju obezbeđenja u školi, koje je moglo da predupredi povređivanje učenika, tokom ovog meseca obezbeđenje nije bilo angažovano zbog, kako tvrde u školi, nedostatka finansijskih sredstava koja škola prikuplja od roditelja učenika koji pohađaju ovu obrazovnu ustanovu.Neverovatno. Koliko on poznaje uopšte tematiku za koju je član gradskog vjeća? Očito mu udžnosti dežurnog nastavnika nisu poznate. DEŽURNI NASTAVNICI NISU OSLOBODJENI NASTAVE, TOG DANA KADA DEŽURAJU!!! Oni se u dvorištu nalaze u dva navrata, prilikom doslaka učenika na nastavu i pri ulasku u zgrad, za vreme velikog odmora kada u dvorištu motre na bezbednost učenika.
    Za vreme malih odmora nalaze se po hodnicima gde su i učenici, a po početku časa na nastavi...Ovo se desilo za vreme petog časa... Laž je da mogu za vreme nastave da šetaju dvorištem i školom jer ne smeju da napuštaju nastavu!
  • Komsinica

    01.12.2019 15:19
    Prvosedam
    Kako Vas nije sram da napisete "Marija Čekić mraka naprednjacima"? Doticna nije podrzana na reizboru od istih koji su za nju glasali prvi put! Zbog afere oko novca dobijenog za izgradnju nove skole. Nisu je "skidali" naprednjaci i nemojte mesati politiku u slučaj gde ne sme da bude politike!
    Nesreca se dogodila i ne izvršite to. Sto nema obezbedjenja,? Nece roditelji da plate kao u drugim skolama. Sada deca divljaju po kapiji koju sruse namerno nasilno i kriva im uprava?
    Smesno!!!
  • saKli

    01.12.2019 14:15
    JEDAN OD MNOGIH ILI GORAN
    dobro,slažem se..obezbeđenje nije dužno odgovarati na moja dva pitanja...samo ne znam zašto sam pitao jednog sekjuritija...
    zar posao obezbeđenja nije da radi posao obezbeđenja ?
    a ne da se petlja u odnose roditelji-direktorica i uprava-zaposleni i sl.
    vi GORANE dajete sebi za pravo biti neko ko sudi a to nije vaš posao
    pitate od kud roditelji znaju odnose uprave i zaposlenih...a ja se pitam zašto bi to znao neko ko se bavi obezbeđenjem ..recite mi to "GORANE",ili imate komplekse Ilije Čvorovića pa gurate nos gde mu nije mesto..vaše je (ako ste obezbeđenje) da radite samo i isključivo poslove vezane za obezbeđenje...ali vi ste neko drugi...čim vi sebi dajete za pravo objašnjavati ovakve stvari..ŠKOLA JE OVDE ZBOG UČENIKA A NE UČENICI ZBOG ŠKOLE I RODITELJI SU OVDE GLAVNI A NE VI ILI DIREKTORICA
    OVO JE JAKO KOMPLEKSAN PROBLEM ČIM IMA OVOLIKO KOMENTARA ..
    Cenim da ste neko puno bliži direktorici...i da imate benefite pisajući komentare koje pišete
    providni ste i ne baš nešto inteligentni



  • JedanOdMnogih

    01.12.2019 12:48
    Uvek je drugi kriv
    saKli

    Nije Vam Goran dužan odgovarati na prva dva pitanja jer on nije odlučio da grad ponudi da plati troškove obezbeđenja za Romsku decu. Goran nije adekvatna osoba sada da Vam objasni zasto se deca kako vi kazete "masovno" prebaucju u druge škole jer nije odavno odgovoran za bezbednost u toj školi.
    Čovek je lepo rekao da mu je čudno što u pismu roditelja piše da u školi 5 godina postoje problemi izmedju direktorice i zaposlenih ili ti "neogovornost i neposvecenost" prema zaposlenima. I meni to govori da neko iznutra škole koristi priliku da"opljuje" po upravi - direktorici.
    Ovde se radi o nesrećnom slučaju koji se desio zbog bahatog silenja ostalih dečaka koja su drmala kapiju , divljala po njoj , koja je eto pala u momentu kada je tu bio nesrećni učenik. Kako drugačije nazvati takvu situaciju ako ne nesrećnim slučajem?
    Mi bi odma nečiju glavu? Sačekajmo da čujemo šta će reći učiteljica od nesrećnog prvaka?
    U školi nema oebzbeđenja jer roditelji nisu želeli da plaćaju. Zar očekujete da direktor škole i dežurni nastavnici stoje stalno u dvorištu i nadziru ga? Dežurni nastavnici za vreme !V časa su bili na nastavi gde im je mesto a ne u dvorištu. Vaspitavajmo decu da ne divljaju po kapiji ko budale, i da tako mogu nastradati. Ako je direktorica kriva za neke druge tsvari to sa njom rešite ali ovo je apsurdno da je okrivljujete za ovaj nesrećni slučaj!
  • saKli

    01.12.2019 10:14
    GORAN
    Lepo od vas što branite direktorku ...
    Postavio bi vam dva pitanja
    1,Zašto se pravi diskriminacija prema deci koja nisu romska (od njihovih roditelja se ništa ne traži dok ostala deca moraju sve plaćati)
    2.Zašto se masovno deca ispisuju iz D.Radović i upisuju u K.Trifković i druge škole u gradu ?

    Ja ovde postavljam pitanje direktorici,zašto na sastanku sa roditeljima javno govori da je nova škola izrađena samo za romsku decu i da su pare date samo da bi oni išli u tu školu.
    Zašto ovde niko ne pominje peticiju koju roditelji potpisuju.
    Nisam nacionalista i volim svu decu,molim da mi se komentar objavi..Hvala
  • Roditelj

    30.11.2019 22:12
    Дегутантно је прозивати учитељицу, али је то (изгледа) једино што ви - системски ботови умете да смислите. Опет треба скренути пажњу са догађаја... Иза писма родитеља радо ћу да станем и ја, као родитељ двоје деце у тој школи где је много проблема који се гурају под тепих. Пре одређеног времена је послат новинар на Савета родитеља и Управе, тема: СЕГЕРАЦИЈА. Нова реч за нас из насеља, али смо је сви брзо научили. Замислите шта се десило: ПРИЧА ЈЕ ПОВУЧЕНА, забрањена, заташкана, неко је назвао да припрети, а директорица се на сам помен те приче направи невешта - или тренутно нема времена или су то "дезинформације". А нама прете из Министарства просвете да ћемо сви у затвор ако будемо бојкотовали наставу. Хајде да мало причамо о томе, господине Горане, или како Вам је већ име... Надам се да ово што називате "инцидентом" нећете успети да стрпате под тепих! Дете је у вештачкој коми и није ван животне опасности, како упорно покушавате да прикажете у медијима. Родитељи су револтирани, наша деца су без заштите, у све три школе константно избијају конфликти. Носе се ножеви, отимају телефони, сачекује после часова, малтретира на одморима. Деца пријављују, али се све заташка. Можда да причамо и о томе, господине Горане, овако, како Ви волите - јавно, јер на састанцима се обећава једно, а пракса је потпуно другачија.
  • Prvisedam

    30.11.2019 21:36
    Cenjeni gospodine Gorane.M., za tehničku ispravnost ograde ne odgovara naprednjacima mrska Marija Č., te Vam skrećem pažnju da je stvarno jako nisko krivicu svaljivati na dotičnu. A što se obezbeđenja tiče, znam da Vam odgovara više preko agencije, jer se tako ispoštuju svi"gde sam ja u tome", nego da bude stalno zaposleni za duplo manju platu.
  • Goran

    30.11.2019 20:16
    Ko stoji iza pisma?
    Poštovanje, da se predstavim, rukovodio sam sluzbom obezbedjenja u O.Š:"D.radović" od 2004 do 2010 god, zovem se Goran M.
    Molim Vas da se kao roditelji suzdržite od komentara ako niste odlično upućeni u tematiku, dok se ceo slučaj adekvatno ne ispita.
    Ono što upada u oči je deo pisma koje je redakciji 021 uputila tobož grupa roditelja a koji optužuje upravu koja već PET GODINA ima neodgovoran i neposvećen odnos prema deci i ZAPOSLENIMA.
    Ko stoji iza pisma roditelja?
    Savet roitelja? U tom slučaju pismo mora imati potpisnike iz saveta roditelja ili bar tri potpisa, predstavnika saveta roditeljak oji su prethodno ovlašćeni da upute pismo te sadržine od saveta roditelja.
    Veči deo roditelja ? u tom slučaju mora postojati potpisi te većine na pismu.
    Ili grupica roditelja DOBRO VODJENA I ORKESTRIRANA OD NEKOG IZ ŠKOLE, što je najverovatnije slučaj !
    Recimo orkestrirani od bivše direktorice gospođe Čekić Marije? Zanimljiv je deo iz pisma, u kom se uprava škole optužuje za NEODGOVORAN ODNOS I NEPOSVEĆENOST prema deci i zaposlenima! Otkud roditelji znaju za odnos uprave i nezaposlenih ?
    Drugo, škola nema obezbeđenje jer savet roditelja je odbio da plaćaju obezbeđenje. Grad je bio voljan da plati cenu obezbeđenja za učenike Romske nacionalnosti, zbog lošeg položaja istih, a ostalo da plaćaju roditelji kao i u drugim školama. ODBILI SU , većinski!!! Šta hoće sad?
    Dežurni nastavnici su kolko sam upućen tog dana bili gospodin Biočanin i Marija Čekić.
  • Бојана

    30.11.2019 14:26
    одговор
    Драга, Ана
    Једно од питања:
    1. Где су родитељи у целој причи?

    Један од могућих одговора:
    1. Заузети, незаинтересовани и очекују да у школи деца науче да се понашају, да се оспособе за даље школовање и да буду на сугурном већи део дана док се они баве собом...
    П.С. Док дете стигне код учитељице ваљда је требало да до тада научи како се понаша у цивилизацији?!
    А кад видим родитеље да прелазе ван пешачког прелаза или претрчавају на црвено светло све држећи дете за руку...
    Или их доводе у школу и одводе из школе аутомобилом паркираним на самом улазу, тако да дете ни улицу не уме да пређе...
  • Zdravko

    30.11.2019 12:49
    Citat: "onda te iste učiteljice mogu malo i da prošetaju do kapije, opomenu decu,"

    Evo ja sam nastavnik u osnovnoj školi i mogu da vam kažem da je neku decu nemoguće opominjanjem privoleti da urade bilo šta. Kada kod mene dođu na čas ja ih OPOMINJEM i STROGO OPOMINJEM a oni mi se smeju i samo gledaju kada ću da puknem i napustim školu. A onda odu na odmor da zapale po jednu da se smire od glupog profe koji ih nervira.

    Tako da od opominjanja dece nema ništa, u stvari od celog školstva nema ništa jer deca danas imaju PRAVA a obaveze smo zaboravili. Da, da, obratio sam se pepsi službi, oni su zvali roditelja ali roditelja boli patka za decu jer ima važan privatan biznis u sirovinama koji ne može da čeka. Napisali su i individualni program za takvu decu odnosno mene su naterali da popunjavam gomilu besmislenih papira.

    Prema tome kada nastavnici budu imali neki glas koji se čuje onda ih kritikujte. A sada za ovu platu i sa ovakvom decom, mrka kapa.
  • @Namćor

    29.11.2019 23:46
    Zašto
    Obrazovanje na žalost odavno nije više socijalna kategorija. To je jedno.
    Drugo zašto roditelji da finansiraju Ministarstvo prosvete?
    Pročitajte malo zakon, da vidite šta je sve škola dužna.
    Da dođe neka nezavisna komisija, ne znam odakle, verujem da bi mnoge škole morale da stave katanac na bravu koliko poštuju bezbednost, higijenu itd...
  • Ana

    29.11.2019 23:42
    Neka od pitanja
    1. Ko je izvođač radova, konkretne kapije?
    2. Šta radi obezbeđenje?
    3. Gde su dežurni nastavnici?
    4. Ima li video nadzor?

    Ako učiteljice već izvedu decu u dvorište, na veliki odmor ili fizičko, kao u školi gde mi ide dete, onda te iste učiteljice mogu malo i da prošetaju do kapije, opomenu decu, isto kao i obezbeđenje.
    Ne znam kako ih nekada nije blam od roditelja koji decu čekaju, pa vide kako se po ćoškovima dvorišta deca mlate, valjaju, pljuju.., već roditelji, babe, i dede opominju decu.
  • Bujke

    29.11.2019 18:07
    Namcor
    Tuzan dogadjaj, ali tu nije kriva skola vec nase siromastvo i vaspitanje dece. Bilo ko da je direktor ako drzava neda veci budzet bice kako je sada. Jedino resenje da roditelji doniraju odredjenusumu novca za bezbednost ili uredjenje skole ali to je rofiteljima velik izdatak i udar na porodicni budzet
  • Paor

    29.11.2019 14:23
    @Trt
    E moj Trt tek da vidis kako sam se ja u vise navrata iznenadio kada sam dete u skolu upisao. Jos sam pomalo iznenadjen!
  • Ilija Čvorović

    29.11.2019 12:49
    obezbeđenje
    je problem samo u toj školi...
    kako nije problem u nekoj drugoj školi u gradu...da li je nadvožnjak problem ili direktor ?
    možda je problem u pingvinima sa madagaskara
  • Trt

    29.11.2019 11:38
    Evo da nije ove vesti, ja ne bih znao da postoje i takvi umovi koji misle da roditelji treba da plaćaju obezbeđenje u školama. Dok država kupuje bespilotne letelice i gradi crkve po Bosni, a grad i pokrajina dodeljuju subvencije izmišljenim firmama.
  • roditelj

    29.11.2019 11:06
    Jedna napomena o navedenoj ogradi: Ako se na licu mesta obrati pažnja na „betonski temelj“ ograde, videćete da je zapravo napravljen od zidarskih šupljih blokova i da je to samo zaliveno betonom da se ne vidi. Obratite pažnju na upuštene kocke gornje površinu temelja i sve će vam biti jasno šta pričam. poyy
  • milutin grozni

    29.11.2019 10:47
    niko nema hrabrosti reći...
    Nema to veze sa direktorom škole.Svi znaju šta je Klisa....
    Stanko


    šta je to Klisa i zašto niko ne sme jasno reći o čemu se tu radi ?
    evo ja ću reći....Veliki Rit je problem ne samo Klise nego i grada
    pa nek budem i nacionalista i šovinista i dodajte slobodno po izboru
  • Vukovac

    29.11.2019 10:16
    Realista
    Desio se nesretan slučaj.
    Bitno je da je dete živo i stabilno. Molimo se da će sve sa njegovim zdravljem biti dobro i bez posledica po dalji razvoj.

    Dokle
    Slavoljupka,Slavoljupka dokle ćeš raditi sve naopačke? Upravu isterati napolje a u paketu i direktorku Slavoljupku. Roditelji neka uzmu advokate i da vidiš šta će biti da upravom i direktorkom. Detetu želim brz oporavak.

    Nadležne službe će dati svoj sud, roditelji deteta mogu uputiti privatnu tužbu za materijanu odštetu, ali ne mogu da traže smenu uprave škole, niti uprava treba da bude smenjena zbog nesretnog slučaja.
    Ne daje uprava škole upotrebnu dozvolu i vrši inspekcijski narod.

    Ne mogu da verujem da koristite nesreću deteta za prepucavanja.

  • kakva škola

    29.11.2019 10:16
    Bezbednija deca u kladioni.
  • pera

    29.11.2019 10:02
    objekti u kojima borave deca moraju se projektovati da do ovakbih situacija ne dolazi.
    sve mora da bude u f-ji bezbednosti.
    ako ne mozes da pazis na decu da se ne penju na ogradu onda napravi dobru ogradu.
    nemojte svaljivati na roditelje da vise paze na njih, deca su u skoli i tada su odgovornost skole.
    nake deca su vaspitana vise neka manje, neka imaju vise energije neka manje.
    zasto ih ne bi pustili i na krov, pa ko skoci taj je navaspitan. zna se da tamo mogu da se povrede i tamo im je zabranjen pristup. e tako je i sa ostalim objektima po skoli, gelenderima, ogradama, prozorima, ako postoji opasnost, ili strazariti pored, kaznjavati, ili napraviti da ne moze da ih povredi.
  • Obezbeđenje

    29.11.2019 09:56
    Kukaju kako nema obrzbedjenja a i da ima i da je prisao toj deci i skinuo oh sa kapije isti ti roditelji bi ga optužili za maltretiranje da covek izgubi licencu itd jer tobože ko je on da sputava njegovo dete u igri!!! Doživeo i video!!! Brz oporavak za mališana i puno sreće i zdravlja!!!
  • zemlja u raspadu

    29.11.2019 09:53
    Po botovskim komentarima na ovoj vesti vidi se koliko je ovo drustvo i zemlja u raspadu. Ne vidim uopste kako mozemo da se izvucemo iz ovog pakla.
  • Rade

    29.11.2019 09:42
    Ovi što krive jadno dete a staju u odbranu političkih sledbenika, jel spavate mirno? Imate li decu? Neka vam je sa srećom, trebaće vam...
  • Tačka gledišta

    29.11.2019 09:02
    Zanimljivo je ovaj puls nacije. Čitajući komentare vidim da postoje ljudi koji razmišljaju racionalno i svaka im čast, ali su retki. Svi su se uhvatili za upravu, dežurne nastavnike, neko napisa da je "po pravilniku dužna učiteljica da bude sa decom", zanima me koji pravilnik navodi i pod kojim uslovoma? I niko se od tih ljudi nije osvrnuo na loše izvedene radove, kapiju pravili nisu nastavnici ni učitelji, obezbeđenje po školama ne postoji jer roditelji ne žele da ga plaćaju, oberučke bi ga prihvatili kada bi ga plaćali, na primer ti isti učitelji, jer ipak su oni "dužni da vaspitaju i čuvaju" njihovu decu. Ali ne, oni su dužni da našu decu obrazuju, vaspitanje ide iz kuče i teško državi u kojoj se očekuje da nam drugi vaspitavaju decu i rešavaju probleme. Drugo pitanje ovde su deca na kapiji. Da rade to, rade, da pokušavaju, pokušavaju da je normalno, Nije. Kapija nije rekvizit, nego ima funkciju. A pitanje je zašto deca nisu poslušala kada im je rečeno da siđu, a jeste im rečeno.
  • Ana

    29.11.2019 08:11
    Smeniti upravu
    Deca su to, oni samo cekaju da "ugrabe" svojih 5 minuta da budu sami i da rade ono ato ne bi smeli kod kuce. Ali da nema nekog da vidi da su ae deca popela na kapiju? Nemam reci. Kao da smo decu pustili u dzunglu, a ne u skolu.. Nemam reci, treba ih paziti dok se ne dogodi, a kad se desi onda dzaba sve. Naravno da je kriva uprava. Malo vise da rade, a manje svoje zadnjice da drze zaglavljene u foteljama i da de protegnu da vide sta deca rade, ako vec nema obezbedjenje.
  • ****

    29.11.2019 00:52
    Žao mi što se dete povredilo, ali nisam nikad čuo da se neki majmun u zoo vrtu povredio, a toliko skaču. Trebalo bi ti isti majstori da naprave za skakače u školama otpornije ograde.
  • Veki

    29.11.2019 00:49
    Ko ovde reče nema dece deblje od 50 kg, pa taj se skoro nije prošetao oko škola. Pa to sve debelo, a oko škola sve neke trafikice sa sendvičima, da deca papaju, da imaju snage da što više skaču!!!!*
  • KLISANIN

    28.11.2019 22:39
    zavrsio sam navedenu skolu, stekao najbolje moguce obrazovabje za srednju skolu.moja deca takodje pohadjaju istu skolu, i veom sam zadovoljan njihovim stecenim znanjem. sto se tice incideta u skoli , ne treba nikoga krviti,to je nesrecni slucaj koji nije mogao da se izbegne. a roditelji koji pisu razne komentare o nekim stvarima koje se navodo zatskavaju,dobro neka se zapitaju u ponasanju njihove dece.zasto moje nijedno dete nikada nije inalo problem? MALO VISE VODITE RACUNA O SVOJOJ DECI I NJIHOVOM VASPITANJU ,A NE UVEK TRAZITI DEZURNOG KRIVCA
  • /

    28.11.2019 22:17
    /
    u moje doba ni jedna skolska kapija se nije odvalila a non stop smo se verali.
    cak ni neskolske kapije od tarabe se nisu odvaljivala

    a dok ove vase ugradjivacke kapije ni kokoske ne mogu zadrzati
  • Roditelj

    28.11.2019 21:53
    Sta radi uprava skole
    Ja imam dete u osnovnoj skoli Dusan Radovic.E ovako na temu obezbedjenja:direktorica je nama na savetu rekla da je obezbenjenje za ovo polugodiste placeno od strane grada,a mi smo ga imali samo do kraja septembra.Grad platio,a skola nema obezbenjenje!Nasilje u skoli se samo zataskava.Sta radi uprava skole?Osim sto od nas roditelja trazi da mi resimo preblem u koji je ona skolu dovela.
  • Dunja

    28.11.2019 21:06
    Procitala sam pazljivo sve komentare, pa ajde da nesto napisem i ja. Prvo nisam stranacki bot, nisam zaposlena u skoli i nisam roditelj koji ima dete u toj skoli...hocu da naglasim da nemem nikakvog interesa. Prvo, zale se roditelji da nemaju obezbedjenje?! Pa dragi savesni roditelji, nemate ga jer VI necete da placate to isto obezbedjenje. Drugo, sta deca rade na kapiji?? Jeste li ih vi tako vaspitali? Jel vise i u stanovima na vratima? Trece, neko je napisao da je normalno da se deca tako " igraju". Postovani citaoce, onda vi niste normalni! Slazem se da se mora ispitati da li je kapija bila ispravna, tj, da li je ikom igde prijavljeno da je kapija ne bezbedna? Ovde postoje ljudi koji za svaku vest, vezuju politiku i cekaju da iskomentarisu tako nesto. Ne sme da ima politike u ovakvim vestima. Nadam se da ce decak da bude dobro, a vi umesto da blejite na portalima, bavite se svojom decom, a nadlezni neka rade svoj posao.
  • Dobro Informisan

    28.11.2019 21:01
    Za Roditelja
    Dovoljno će biti da Vama Roditelju kažem da narečeni V. Jelić jeste specijalista za delove. Tako je u delovima nestala cela jedna toplana. U delove, pa prodata. Iz Vašeg pisanja se vidi da ste beskrupulozni bot koji piše za sitan ćar.
  • Tea

    28.11.2019 21:01
    Stanko
    Pitanje za Vas.. a kakva su to deca sa Klise? Po cemu se razlikuju bas bih volela da mi kazete..
    A Caca da podnese ostavku, jer ne znam na koju foru je toliko vec direktorka.. zena nije bila kadra da vodi nastavu, a ne najvecu skolu u gradu
  • Roditelj

    28.11.2019 20:56
    Za dobro informisanog
    Ponovo natenane procitajte sta sam napisao za Jelica pa napisite komentar na temu bota.
  • LoL

    28.11.2019 20:48
    Kao prva i veoma bitna stvar po pravilniku djaci nizih razreda ne mogu biti u dvoristu bez pratnje uciteljice. Postavlja se pitanje gde je bila uciteljica koja treba da je u pratnji dece od 6 i 7 godina. Druga bitna stvar ko je pregledao objekat i sve sto mu pripada i potpisao da je sve uradjeno kako treba i dao dozvolu za izdavanje upotrebne dozvole njega tuziti odmah posle uciteljice i uprave skole. Troje male dece teze maksimum 75 kg zajedno, kakva je to konstrukcija koja moze dda popusti od tezine omanjeg odraslog coveka? Tuzite firmu koja je konstrukciju izradila . Penjanje po ogradi nije znak ne kulture. Ja sam pohadjao skolu osamdesetih kada su pravila u skoli bila mnogo strozija pa cak i tada se to dozvoljavalo jer je to normalna aktivnost manje dece tako da vi koji prebacujete krivicu na malo dete nemate decu i kanda nikad niste bili dete.
  • Dobro Informisan

    28.11.2019 20:44
    Za Roditelja
    Dovoljno će biti da Vama Roditelju kažem da narečeni V. Jelić jeste specijalista za delove. Tako je u delovima nestala cela jedna toplana. U delove, pa prodata. Iz Vašeg pisanja se vidi da ste beskrupulozni bot koji piše za sitan ćar.
  • Alisa

    28.11.2019 20:38
    Strasno
    Opste je oznato da su sve skole pod direktnom politickom kontrolom,i da svi radovi u skolama idu u ruke stranackim privatnim firmama koji naplate vecu cenu a nekvalitetno urade posao..Prema tehnckim podacima ni 250 kg tereta ne bi smelo da srusi ogradu a kamoli dete od 20 kg..Kolika je greska roditelja mnogo veca je odgovornost skole jer oni preuzimaju odgovornost potpunu za decu..Sto se tice mnogih drugih stari veliki broj dece koji se pojavljuje iz Velikog rita gde je naseljeno mnoogo ljdudi koji nista ne placaju zive u stravcnim uslovima sa totalno raspustenom decom ali su dobri glasaci na izborima..Vecina roditelja iz skolske uprave su clanovi stranke i nista se nece desiti dok stranke vladajuce ne odluce sta i kako..Prema tome godpodo ako je prosvetarima mala plata na ulice pa ispred vlade kao i mnogi drugi a ne da kao kukavice sedite u kuci i mislite da ce neko pasti sa marsa da izbori za vasa prava..Zao mi je deteta i zelim da se sto pre oporavi...
  • AbelTvManijak

    28.11.2019 20:31
    Kada bi se u skoli prodrmao kavez, ispadalo bi i vise toga. Dete je samo stradalo sto je strasno.
    U upravi nesto ne valja, a o tome se nece pricati dokle god vi novinari ne procackate.
  • mara

    28.11.2019 20:29
    šta je klisani do juče je ova škola bila elitna i svi ste hteli baš tu da se upišete a ne u čenejsku zgradu a sad ništa ne valja bolje roditelji da dolaze po svoju decu na vreme a ne da ih deca čekaju i jurcaju po školi
  • mamarjan

    28.11.2019 19:54
    Čudni su mi komentari koji brane školu, naravno da će deca da se penju. To im je najnormalnija aktivnost, a ograde i kapije škole su najnormalniji rekviziti za to. I mi smo se penjali i po zidovima i po kapijama škola. Nema to nikakve veze sa vaspitanjem, štaviše dete koje se ne penje, pogotovu prvak, bih poslao na proveru kod psihijatra (dobro, malo preterujem).

    A usput, deca prvaci nemaju 50kg.
  • Kalimero

    28.11.2019 18:58
    Obezbedjenja u skoli nema jer je roditaljima skupo da placaju. Toliko o brizi roditelja za decu.
  • Stanko

    28.11.2019 18:45
    Nema to veze sa direktorom škole.Svi znaju šta je Klisa....
  • Anonim

    28.11.2019 18:45
    Škola je zbog neodgovorne uprave već dugo pod tenzijama zbog nerada uprave ne preduzimanja preventivnih mera i neadekvatnog reagovanja na dogadjaje slične ovim.Škola je već dugo bez školskog obezbeđenja što je jedan od gorućih problema neće ili je nesposobna da reśi.Zataškano je pronalaženje hladnog oružja i municije u školi
  • Vera

    28.11.2019 18:39
    Dokle
    Slavoljupka,Slavoljupka dokle ćeš raditi sve naopačke? Upravu isterati napolje a u paketu i direktorku Slavoljupku. Roditelji neka uzmu advokate i da vidiš šta će biti da upravom i direktorkom. Detetu želim brz oporavak.
  • Stanivnica kluse

    28.11.2019 18:36
    Zona sumraka
    Oduvek je klusa bila kao zona sumraka,poustili su i kajasi u prosveti,nema vise planskog raspodeljivanja sredstava za skole,sve je prepusteno snalazenju....deca su nasilnicki raspolizena da bi se pravilu vazni,a niko vise ne pridaje znacaj takvim stvarima,nedistatak novca kao i uvek prouzvede zlo,svi smo mi bili deca.....nase mame nisu gledale farmu,parive i pri tom navijale za pibednika u tuci,kakva onda deca da budu,a odgovorni za tehnicku ispravnost objekta treba da se zapitaju da li su kadru prihvate gomilz idgovornosti
  • Terminus83

    28.11.2019 18:30
    Taman 5 godina....
    Predppstavljam da je zaposlen stranačkim putem čim 5 zadnjih 5 godina se ništa ne radi kako treba...
  • Polj. faks

    28.11.2019 18:24
    Sličan slučaj
    Naveo bih sličan slučaj sa Poljoprivrednog fakulteta. U pitanju su visoka klizna vrata od hale, metalna sa staklenim delovima, koja su takođe stara svega nekoliko godina. Ugradnja je prvobitno bila nekvalitetno urađena, šina se iskrivila i vrata su zapinjala, a često i ispadala iz šine. Jednom prilikom je student, koji je bio angažovan kao traktorista, trebao da istera traktor i prilikom otvaranja, vrata su krenula da padaju i on je jedva uspeo da ih zadrži rukama i lagano spusti na zemlju. Pored problema sa šinom, točkići koji u gornjem delu služe kao graničnici su bili visoko montirani, pa je prilikom ispadanja iz šine gornja ivica vrata bila na granici ispadanja. Takođe i držač tih točkića je bio slab s obzirom da je u tom momentu bio iskrivljen.
    Fakultetski majstori su odmah intervenisali, a kasnije je zbog problema sa šinom došla i ekipa koja je ugrađivala vrata da zameni i ojača novu šinu.
  • Betmen

    28.11.2019 18:23
    Prvo, želim da se dete što pre oporavi. Drugo, koji će moj deca na kapiji? Treće, prvo vaspitajte decu pa tražite krivce. Četvrto, do incidenata po školama i dolazi jer su deca nedisciplinovana i nevaspitana i ne posvećuje im se dovoljno pažnje pogotovo kuci. Juče je u jednoj školi, takodje u NS, dete slomilo obe ruke jer je skakalo na koš i palo. Ko je kriv?
  • Mari mari

    28.11.2019 18:00
    Veoma lose
    Mnogo toga u toj skoli nije dobro svasta se zataskava a kad se neki roditelj i pozali na nepravilnost u radu ( pgotovo ucitelja) onda dovodi svoje dete na udar istog
  • ××

    28.11.2019 17:37
    Eto grupice sa zahtevima za smenu , deca prvi razred se penju na kapiju ,pa to je stvar kucnog vaspitanja .Bolje da trazite vece plate za prosvetne radnike , nego sto trazite da budu obuceni i za strucni nadzor nad izvedenim radovima .Krive upravu skole , a ja mislim da pod upravu skole spada i blagajnik sa minimalcem.Ja se cudim ljudima da zavrsavaju fakultete i rade u prosveti gde moze svaka susa da se izivljava nad njima.
  • /

    28.11.2019 17:30
    /
    onda ni takva kapija nije za skolsko dvoriste
    pa je jos takva bila bez nadzora dezurnog
  • Novosadjanin

    28.11.2019 17:28
    Za dobro informisanog
    Notorna je cinjenica da je puno dece napustilo skolu jer je sve manje dece sa Klise, a sve vise dece iz Velikog rita koja se ponasaju tako da im mesto nije ni u jednoj skoli. Dnevni boravak je pun te iste dece cija higijena ugrozava drugu decu i zbog cega roditelji ni ne zele da svoju decu . E to su pravi razlozi za odlazak dece iz skole..
  • Novosadjanin

    28.11.2019 17:27
    Za dobro informisanog
    Notorna je cinjenica da je puno dece napustilo skolu jer je sve manje dece sa Klise, a sve vise dece iz Velikog rita koja se ponasaju tako da im mesto nije ni u jednoj skoli. Dnevni boravak je pun te iste dece cija higijena ugrozava drugu decu i zbog cega roditelji ni ne zele da svoju decu . E to su pravi razlozi za odlazak dece iz skole..
  • Roditelj

    28.11.2019 17:23
    Da se malo zapitaju
    Da se malo zapitaju roditelji na cije je dete pala kapija sta ce ono na kapiji, zajedna sa ostalo troje?
    Sta dete u prvom razredu osnovne skole visi samo na kapiji te iste skole?
    Vladimir Jelic, koji sada zeli licno da ispita sta je sa bezbednoscu u osnovnim skolama se pokazao licnim primerom kako se odrzava bezbednost objekata, kada ti isti objekti nestanu u delovima.

    Tehnicku ispravnost i kontrolu svih delova skole u svim skolama u Evropi proverava domar skole, a popravke placa nadlezna gradska uprava.

    Ovde se, po mom misljenju, odgovornost nalazi samo na lose izvedenim radovima i tehnickom prijemu zgrade sa tim istim lose izvedenim radovima.

    Licno sam zavrsio tu skolu i zivim na Klisi ceo svoj zivot. Uvek je bilo dece u nasoj skoli koja su bila problematicna i izvodila razne opasne stvari, ali kolicina dece koja danas ne umeju da se ponasaju je samo odraz nezainteresovanosti roditelja da decu vaspitaju i nauce nesto. Prvo im se kupi telefon, a onda.........
  • Nsnn

    28.11.2019 17:11
    Zasto cinjenica da je kapija pala dok se po njoj penjalo vise dece uporno preskace i zaobilazi ? Dakle u pitanju je kapija koja se otvara i stoji na nekim sarkama ili klizacima, nije zavarena i ubacena u beton i jednostavno nije predvidjena i projektovana za to opterecenje ,nek jedno dete ima 50kg , znaci njih 4oro ako se popelo to je opterecenje od 200kg puta udaljenost od oslonca koji pravi krak i dodatnu silu i naravno da ce da pukne. Jedino pitanje je ko i zasto je pustio decu da se pentraju po kapiji koja nikako nije predvidjena za to ? Da li je to dezurni nastavnik ili odeljenski nastavnik ili ko vec
  • Dobro Informisan

    28.11.2019 17:09
    Mnogo toga nije u redu.
    Notorna je činjenica da u OŠ "D. Radović" već dugo mnoge stvari nisu u redu. Kvalitet nastave je značajno opao. O deci se ne vodi dovoljno računa. Ima nasilja i drugih loših pojava koje Uprava uspešno sklanja i zataškava. Posle ovog i niza drugih incidenata, direktor bi, da je moralan čovek morao da podnese ostavku a uz njega da i deo osoblja bude bar pomereno ako ne i smenjeno. U prilog tome govori značajan broj dece, oko stotinu (100), koji su napustili školu ili se uopšte nisu htela upisati. Bilo bi zanimljivo čuti šta o tome kaže direktor i ostali nadležni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna